Lažni Božiček kosmodiska
Družba
Tipografija

Sandi Češko, eden najbogatejših Slovencev, je obogatel s kosmodiskom – šlo je za eno največjih tranzicijskih prevar.

Desetletja je iz plastike narejen masažni pripomoček kosmodisk veljal za veliko prodajno uspešnico, ki je obnorela Slovence, prepričane, da si bodo z njim odpravili bolečine, a je nenadoma utonila v pozabo. Še vedno ga oglašujejo in ponujajo za 65,98 evra, a kaj, ko ga ni mogoče kupiti, ker »ni na voljo«. Ali po njem res ni povpraševanja, ker Slovenci nimamo več težav s hrbtenico?

Kosmodisk naj bi bil učinkovita in enostavna rešitev za bolečine v hrbtu. Unikatna rebra »KosmodiskSystem«, kot je zapisano na spletnih straneh, so klinično preizkušene naprave, ki so jih za lajšanje in zdravljenje bolečin v hrbtu in hrbtenici oblikovali strokovnjaki. Ob vseh informacijah, ko je še navedeno, da so kar 80-odstotno olajšanje bolečin v hrbtu potrdili skupni rezultati raziskav, seveda ni mogoče izvedeti, kateri strokovnjaki so oblikovali izdelek, znan ni niti vzorec sodelujočih, na podlagi česar bi bil lahko ugotovljen odstotek izboljšanja v hrbtu.

Ali bi strokovnjaki specialisti s področja ortopedije bili pripravljeni priporočati pacientom takšen izdelek, če vemo, da vanj sprva ni najbolj zaupal niti Sandi Češko, ustanovitelj podjetja Studia Moderna, ki mu je kosmodisk nato skozi desetletja prinašal zlata jajca? Kaj so o kosmodisku za Reporter povedali v Ortopedski bolnišnici Valdoltra ter Ortopedski kliniki Univerzitetnega kliničnega centra v Ljubljani?

»Četudi jim ne pomaga, so ljudje še vedno prepričani, da jim je, kajti placebo ima v medicini svoje mesto, četudi ni dokazljiv,« je pojasnil ortoped Primož Povhe iz Splošne bolnišnice Brežice, ki je prepričan, da so ljudje pripravljeni kupiti vse mogoče, kadar jih boli.

Kdo si je za televizijsko prodajo kosmodiska, pri kateri so sodelovali vzhodnoevropski zdravniki, gospodinje, športniki in znane osebnosti, izmislil slogan »Zgleda neumno, a deluje?« Kaj je mogoče izvedeti o »izumitelju« tega uspešnega pripomočka iz plastike, ki ga je letno kupilo 100.000 kupcev, podjetje Studio Moderna z začetki delovanja v letu 1992 pa je prav zaradi uspešne prodaje doma in v 21 državah, postalo prva slovenska multinacionalka.

Kje vse je aktiven Sandi Češko po prodaji Studia Moderna in ko sta z ženo Livio Dolanc še vedno na drugem mestu na lestvici najbogatejših Slovencev revije Manager?

VEČ V TISKANI IZDAJI REPORTERJA IN TRAFIKI24

 

Najbolj brano

Znan je novi lastnik Hotela Žalec Znan je novi lastnik Hotela Žalec
Ponedeljek, 20 December 2021 12:33
Ugibanj, kdo bo novi lastnik Hotela Žalec, je konec. Svetniki Občine Žalec so na seji prejšnji teden...

Preberite več...

V karanteni 23 otrok celjskega vrtca V karanteni 23 otrok celjskega vrtca
Četrtek, 23 Julij 2020 11:19
  Ravnateljica vrtca Tončke Čečeve Irena Hren je za naš medij potrdila, da so v karanteni trije str...

Preberite več...

Kmalu v  Tropsko hišo h krokodilu Kmalu v Tropsko hišo h krokodilu
Četrtek, 06 Avgust 2020 14:08
V pritličju prenovljenega Celjskega doma nastaja zanimiva novost, ki bo nekaj posebnega ne le v celj...

Preberite več...

Upokojenca ostala brez doma Upokojenca ostala brez doma
Petek, 21 Januar 2022 09:10
Nesreča nikoli ne počiva. To sta na lastni koži izkusila upokojenca iz Podgorja v mestni občini Vele...

Preberite več...

Sledite nam

Prireditvenik